höstrusk

¡Buenas noches!

Idag regnade det... mycket. Det har varit ganska lugnt på regnsidan under mina snart två månader här i Spanien, så antagligen kompenserades detta nu. När jag åkte hem från skolan kunde man knappt se vägen, trots att vindrutetorkarna kördes på högsta hastighet. Löven har dessutom börjat gulna ordentligt, så nu känns det verkligen som höst. Skönt att man kan värma sig med tanken på Afrika då. Jag ska nämligen (tillsammans med min klass i musikhistoria) till Madrid den 24 november för att titta på Lejonkungen som nu går som musikal.

Man kan ju lugnt säga att klassen är taggad ;)



¡Adios!

Kommentarer
Postat av: CF

Blir lite avundsjuk på det där sista känner jag ;)

2011-11-02 @ 21:39:25
Postat av: Pappa

Oj, verkar riktigt häftigt.

Tackar för biljetten till Les Miserables i Malmö. Den var skitbra!

2011-11-05 @ 20:03:23
Postat av: Marcella

Shit vad avundsjuk jag blir på att du ska se lejonkungen, har hört att den är superbra!

2011-11-17 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0