smakupplevelser

Så har man då ätit kanin för första gången.

Under mina 8 veckor här i Spanien har jag dessutom provat på grodlår - det blir två saker jag aldrig ätit innan. Skulle säga att kanin var rätt gott faktiskt, lite som en blandning av fläsk och kyckling i smaken. Grodlår var väl helt okej, men lite för mycket pill, plock och ben för min smak.

De senaste dagarna har det regnat nästan oavbrutet, men idag är det strålande solsken. Riktigt härligt höstväder med alla fina färger på träden. Funderar på att ta en promenad senare.
Men nu måste det pluggas lite, har två prov denna veckan (engelska och musikhistoria) plus ett inlämningsarbete (reklamanalys) och en redovisning (om Darwin) så jag har lite att göra.

Tur att man har spotify att lyssna på då. För tillfället blir det lite förberdelse för "El Rey León" (dock på engelska) riktigt bra musik det där :D

Various Artists – The Lion King: Original Broadway Cast Recording

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0